Е-бібліотека




Сучасні технології збереження здоров’я учнів у діяльності психологічної служби і психолого-медико-педагогічних консультацій : [Посіб.] / авт. кол.: А. Г Обухівська., Т. В. Жук, О. А. Зеленько та ін. ; за ред. А. Г. Обухівської. – К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. – 218 с.

У методичному посібнику висвітлюються питання збереження здоров’я дітей у процесі навчання і виховання. Аналізується зміст поняття «здоров’язберігальні технології» та шляхи їх запровадження у сучасному педагогічному процесі, критерії та показники оцінки психічного здоров’я особистості. Зокрема, розглядаються актуальні питання порушень психічного та психологічного здоров’я дітей, їх попередження та корекція у процесі взаємодії психологічної служби системи освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій. Посібник адресовано практичним психологам системи освіти, працівникам психолого-медико-педагогічних консультацій, педагогам, студентам відповідної спеціалізації.





Практичний посібник «Психологічна служба системи освіти: досвід формування репродуктивного здоров’я молоді» підготовлений на виконання НДР «Науково-методичні засади збереження здоров’я учнів у діяльності психологічної служби і психолого0медико-педагогічних консультацій системи освіти».
Наукова і практична актуальність тематики, що висвітлюється в тексті посібника, пов’язана з розробкою та практичною апробацією інноваційних моделей захисту і збереження репродуктивного здоров’я учнівської і студентської молоді в навчальних закладах України.

Для педагогічних працівників, викладачів, практичних психологів, соціальних педагогів загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів, студентів із зазначених спеціальностей.



  У збірці представлений досвід роботи  шкільного методичного об'єднання  класних керівників з питання використання здоров’язберігаючих технологій  впрактиці роботи школи. Досвід спрямований на покращення методичної роботи з учителями, вдосконалення  навчально-виховного процесу. Підібраний матеріал спрямований на формування здорового способу життя, бо підліткам необхідні не тільки знання, але й життєві навички, які допоможуть зробити правильний вибір, досягти мети, скорегувати поведінку, зберегти здоров’я і покращити якість життя.
  Методичні матеріали розраховані на практичне використання в роботі методичного активу загальноосвітніх шкіл.


Поняття “здоров’язберігаючі технології” та їх класифікації І.В. Волкова, завідувач науково-методичної лабораторії  з проблем виховання здорового способу життя ХОНМІБО




На сторінках цього видання Ви знайдете кращий досвід впровадження інформаційно-освітньої протиалкогольної програми «Сімейна розмова». Вказана програма була розроблена науковцями Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України разом з фахівцями Всеукраїнської наркологічної асоціації у 2010 році і пройшла етап пілотування у 2011-2013 роках на базі навчальних закладів окремих областей. Натепер Програма впроваджується на базі навчальних закладів 13 областей і міста Києва. Програма побудована на основі проектно-технологічного підходу, що передбачає наявність структурованих етапів: навчання тренерів, підготовку і надання методичного інструментарію, моніторингу ходу виконання і оцінки ефективності впровадження, супервізійної підтримки тренерів, підготовки звіту і рекомендацій.


О. В. Березюк, Т. В. Воронцова, О. В. Єресько, В. С. Пономаренко, І. А. Скорбун

Організація профілактичної роботи у навчальних закладах. Посібник для адміністраторів системи освіти. — Київ: «Здоров’я через освіту», 2014. — 128 c.

Посібник підготовано в рамках проекту Євросоюзу «Зміцнення потенціалу Всеукраїнської спілки вчителів і тренерів для поліпшення доступу до якісних послуг з профілактики ВІЛ/СНІДу серед підлітків та підтримки інтеграції дітей, що живуть з ВІЛ». Цей проект спрямовано на формування в Україні моделей навчальних закладів, що відповідають сучасним вимогам і критеріям щодо забезпечення якісного навчання і формування сприятливого шкільного середовища з питань посилення здоров’я і профілактики соціально небезпечних захворювань, зокрема ВІЛ/СНІДу.

О. В. Березюк, К. Візін, Т. В. Воронцова, І. В. Гарбузюк, О. Л. Демянчук, М. Ю. Журавський, В. С. Пономаренко  Адвокація в профілактичній освіті: посібник для активістів неурядових організацій. — Київ : Здоров'я через освіту, 2014. — 64 c.

У цій публікації розкрито поняття адвокації, а також знання і навички, необхідні активістам для забезпечення бажаних змін у сфері превентивної освіти, насамперед у профілактиці ВІЛ/ СНІДу.
Посібник стане у  пригоді активістам громадських організаій, а також керівництву шкіл, адміністраторам, учителям та  вихователям для  розбудови партнерства щодо   впровадження ефективної профілактичної освіти у своїх навчальних закладах.
Цей посібник, а також багато інших матеріалів для  організації профілактичної роботи можна знайти на  Порталі превентивної освіти www.autta.org.ua, розробленому за підтримки Європейського Союзу.



 
Матеріали, надруковані в методичному посібнику "Формула здорового способу життя: Розробки уроків, позакласних заходів та пішохідних екскурсійних маршрутів для проведення Дня Знань та Першого уроку в 2012/2013 навчальному році" (Укладачі: Ю.В.Міцай, С.М.Пляка, Н.І.Дяченко, – Кіровоград: ФО-П Алєксандрова М.В., 2012. – 167 с.)

Матеріали міжнардної науково-практичної конференцій "Здоровий спосіб життя - здорова людина - здорове суспільство" 


Здоров'язбережувальні традиції навчальних закладів: цікаві ідеї, проекти та ініціативи. 
Конкурсні матеріали учасників обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу  "Школа сприяння здоров'ю"  (сторінка на сайті НМЛ виховної роботи і формування культури здоров'я КЗ "КОІППО ім. В.Сухомлинського")

Ю.В. Міцай Інтеграція освітньо-виховної та здоров’язбережувальної діяльності в школах сприяння здоров’ю





Немає коментарів:

Дописати коментар