Засідання постійно діючого семінару

Здоров’я – це стан повного фізичного,
психічного й соціального благополуччя,
а не тільки відсутність хвороб або фізичних вад.
(за визначенням ВООЗ)


           20 квітня 2018 року на базі Торговицької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Є.Маланюка Торговицького НВО відбулося засідання постійно діючого інтегрованого семінару працівників психологічної служби та організаторів виховного процесу з питань упровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес з  проблеми «Практичне використання  здоров’язберігаючих технологій. Формування в учасників освітнього процесу свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої соціальної цінності». 





ПРОГРАМА засідання постійно діючого інтегрованого семінару працівників психологічної служби та організаторів виховного процесу з питань упровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес. 

Засідання розпочалося з визначення мети і завдань, ознайомлення з програмою роботи.
Будник Т.М., методист МК районного центру по обслуговуванню закладів освіти, зазначила, що погіршення стану здоров’я і показників фізичного розвитку дітей, що спостерігається останнім часом, визначає необхідність пошуку факторів ризику та потребу інтеграції освітньо-виховної та здоров’язбережувальної діяльності в закладах освіти; окреслила напрями здоров’язбережувальної діяльності кожного навчального закладу, незалежно від того, чи має він статус Школи сприяння здоров'ю.
Успішність упровадження здоров’яформуючих технологій, форм та методів збереження й зміцнення здоров’я учнів залежить від компетентності педагогічних працівників, їх готовності до здійснення превентивної, здоров’яформуючої діяльності, що передбачає наявність особливих навичок її проведення. Однак, наскільки педагоги готові до означеної діяльності та відстеження її результативності?





Готовність педагога до формування основ здорового способу життя у школярів, здійснення здоров’язбережної, здоров’яформуючої діяльності розглядається як складна особистісна якість учителя, яка регулює його діяльність у зазначеній сфері та забезпечує ефективність цього процесу; систему інтегрованих властивостей особистості, адекватних структурі й змісту роботи щодо формування здорового способу життя підростаючого покоління.    
 Голова РМО працівників психологічної служби, практичний психолог Торговицького НВО Суржко О.М. представила результати діагностики (анкетування) здоров’язбережувальної компетентності класних керівників та результати анкетування учнів 7-11 класів "Молодь. Здоровий спосіб життя та протиправна поведінка". 
Результати онлайн-опитування класних керівників і учнів 7-11 класів - на сайті практичного психолога Суржко О.М.  


Постернак Т.П., медична сестра  Торговицької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Є.Маланюка  Торговицького НВО здійснила аналіз захворюваності учнів школи, надала рекомендації учасникам заходу щодо започаткування постійного моніторингу стану здоров’я учнів та результативності впровадження здоров’язберігаючих технологій (познайомитися з моніторингом захворюваності учнів школи...).  



Про застосування здоров'язберігаючих технологій у виховному процесі Торговицької ЗШ І-ІІІ ступенів ім. Є.Ф.Маланюка розповіла Шевчук Н.А., заступник завідувача з виховної роботи (матеріали виступу можна переглянути тут...). 



Пісна О.В., керівник секції «Біологія» учнівського наукового товариства «Пошук» Торговицької ЗШ І-ІІІ ст. ім. Є.Маланюка, розповіла про роль валеологічних знань у формуванні обдарованої особистості, про реалізацію теми здоров’язбереження в роботах учнів - членів МАНУМ. 
  


Про формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів у ЗНЗ Торговицького НВО розповіла заступник директора з виховної роботи Вовнянко М.А.
Під час тренінгу «Здоров'язберігаючі освітні технології в школі» учасники заходу практикувалися в застосуванні цікавих форм та методів роботи в даному напрямку.



Немає коментарів:

Дописати коментар